Dela sidan på sociala medier

Felanmälan lägenheter

Har du något som behöver åtgärdas i din lägenhet, så anmäler du det till oss under kontorstid via telefon, eller använder formuläret längst ner på sidan.

RING SOS-ALARM OM DETTA HÄNDER EFTER KONTORSTID:  

  • Totalstopp i avlopp  
  • Fara för översvämning  
  • Risk för olycksfall eller skadegörelse pga snö, is eller föremål som kan falla ner från fastigheten 
  • WC stol ur funktion  
  • Kyl- frys eller spis helt ur funktion  
  • Totalt el- och värmeavbrott  
  • Hisstopp, om någon fastnat i hissen  
  • Låsöppning, om du låst dig ute, fel på låsanordning eller fönstret inte går att stänga

SOS Alarmerings förmedling är kostnadsfri för hyresgästerna utom i vissa undantagsfall — ett vanligt sådant, är låsöppning, som betalas av den drabbade  hyresgästen själv och kostar 700 kronor.
LEGITIMATION KRÄVS!
 
RING INTE OM DET HÄR SKULLE HÄNDA, VÄNTA TILL NÄSTA ARBETSDAG ELLER ANVÄND FORMULÄRET NEDAN:  

  • Stopp i tvättställ, diskho eller annat mindre avlopp  
  • Dropp från kran  
  • Tvättmaskin/program ur funktion, när din bokade tvättid infaller  

Felanmälan wia webben

Anmälan gäller bostad i ...
Flerval









Får huvudnyckel användas * (obligatorisk)
Flerval


Information om hur vi hanterar dina personuppgifter
De personuppgifter du lämnar till oss behöver vi för att tillhandahålla, anordna och bedriva hyresförmedling. Vi hanterar dina uppgifter med stöd av gällande dataskyddslagstiftning och den lagliga grunden fullgörande av ett avtalsförhållande.

Det är kommunstyrelsen som är personuppgiftsansvarig för uppgifterna. Vi har kvar dina uppgifter den tid som behövs för att vi ska kunna uppfylla våra skyldigheter. Mer information om hur vi behandlar dina uppgifter, vilka rättigheter du har och hur du kontaktar oss finns på vår webbplats www.bracke.se/personuppgifterlänk till annan webbplats
 

Sidan publicerad 2018-05-28 av Inger Nilsson