Dela sidan på sociala medier

Lättläst

Här finns lättläst information om Bräcke kommun. Vi vill berätta för dig vad kommunen kan hjälpa dig med. Vi berättar också hur kommunen styrs.

Bara en del av all information på hemsidan finns på lättläst svenska. Till vänster ser du länkar till information på lättläst svenska. Klicka på det du är intresserad av.

Om du har frågor om kommunen och vad vi kan hjälpa till med, kan du ringa till kommunens reception.

Sidan publicerad 2012-12-03 av Liv Edström
Kontaktinformation
Reception, 0693-163 03

Bräcke kommuns reception är öppen måndag till torsdag klockan 8-16.
På fredagar är receptionen öppen klockan 8-15.

Receptionen är stängd kl 12-13 alla dagar.