Har du något som behöver åtgärdas i din lägenhet kontaktar du oss via formuläret längst ner på sidan eller via telefon/mejl (Se kontaktuppgifter i rutan längst ner på sidan). Felanmälan tas omhand av oss under kontorstid. Inträffar ett akut fel utanför kontorstid kan SOS Alarmering kontaktas, se mer nedan.
Med anledning av covid-19 önskar vi att du bara anmäler akuta fel. För alla ärenden som kan vänta och inte är akuta ber vi dig därför att vänta med att felanmäla.
Inträffar detta ska du felanmäla som vanligt via formuläret nedan eller tel/mejl (kontorstid).
Inträffar akuta fel efter kontorstid ringer du SOS Alarmering på 063-10 10 55. SOS Alarmerings förmedling är kostnadsfri för hyresgästerna utom i vissa undantagsfall, ett vanligt sådant är låsöppning, som betalas av hyresgästen själv och kostar 700 kronor. Legitimation krävs.